تبلیغات ارزان ... تبلیغات ارزان ...
درباره ما


به وبلاگ من خوش آمدید. پس از مطالعه مطالب نظر خود را اعلام فرمایید.

پیوند روزانه

حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه
الوقلیون

جستجو

"لطفا از کلمات کلیدی برای جستجو استفاده کنید !!!



طراح قالب


Www.LoxBlog.Com

Main

My profile

Log out


تبلیغات ارزان ...

تبلیغات خود را با ارزانترین و بهترین قیمت به ما بسپارید
پست افتتاحیه
موضوع: <-CategoryName->

لطفاً ، برای حمایت از ما از وب سایت های زیر بازدید کرده یا در آن عضو شوید.

کسب درامد از طریق پاپ اپ

بازدید کننده گرامی

سلام

 

این یک پست با عنوان افتتاحیه هست. من وبلاگ نویس نیستم ولی مدتی هست که در یک سایت ایرانی به نام باکس24 مشغول به فعالیت و کسب درآمد هستم. از این رو این وبلاگ را ایجاد کرده تا بتوانم با شما دوستان در ارتباط باشم. محبت کرده و من را از نظرات و راهنمایی های خود بهره مند کنید.

چنانچه تمایل به فعالیت و کسب درآمد در باکس24 دارید، بر روی بنر زیر کلیک کنید:

من تاکنون 5 مرتبه درآمد خود را برداشت کرده ام ( و 3 بار هم منتظر پرداخت هستم. ) که جهت اطمینان، میتوانید تصویر آنها را با کلیک بر لینک های زیر مشاهده کنید.

 

اولین برداشتی: به مبلغ 3.000.000 ریال ( وضعیت: پرداخت شده ) برای مشاهده کلیک کنید.

دومین برداشتی: به مبلغ 3.000.000 ریال ( وضعیت: پرداخت شده ) برای مشاهده کلیک کنید.

سومین برداشتی: به مبلغ 1.500.000 ریال ( وضعیت: پرداخت شده ) برای مشاهده کلیک کنید.

چهارمین برداشتی: به مبلغ 1.490.000 ریال ( وضعیت: پرداخت شده ) برای مشاهده کلیک کنید.

پنجمین برداشتی: به مبلغ 1.500.000 ریال ( وضعیت: پرداخت شده )

ششمین برداشتی: به مبلغ 1.500.000 ریال ( وضعیت: توسط امور مالی برگشت خورد. )

هفتمین برداشتی: به مبلغ 1.490.000 ریال ( وضعیت: توسط امور مالی برگشت خورد. )

هشتمین برداشتی: به مبلغ 150.000 ریال ( وضعیت: پرداخت شده )

 

ممنون

 



نظرات شما عزیزان:

امیر رضا نوعی
ساعت16:53---9 فروردين 1392
سلام و خسته نباشید.

من امیر نوعی هستم مدیریت گروه سایتهای نایا.

ممنون میشم آدرس ایمیلی در اختیارم بزارید تا بتونم باهاتون در تماس باشم و مکالماتی در رابطه با همکاری رو مطرح کنم.

آدرس ایمیل من در پیغام موجود هست.
سلام دوست عزیز، پاسخ شما به ایمیلتان ارسال شد. همچنین میتونید ضمن معرفی خودتون، از طریق پیام خصوصی تان در باکس24 با من در ارتباط باشیذ. ایام به کامتان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط :مریم | لينک ثابت |شنبه 12 اسفند 1391برچسب:پست افتتاحیه,باکس24,کسب درآمد,برداشت,|



موضوعات

آرشیو دفتر

مرداد 1392
اسفند 1391


نویسنده وبلاگ :


افتتاح فروشگاه شارژ امپرور

آمار سایت
كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

کد های جاوا


لینک دوستان

20ترین راههای کسب درآمد
http://kasbdaramedd
داستان های جالب و خواندنی
1000 تومان حق عضویت در پروباکس
کسب درآمد اینترنتی
بهترین سایت های کسب درآمد
مادر جونم...
درآمد اینترنتی برای همه
bia 2 dal
خرید عینک آفتابی مردانه
خرید عینک آفتابی اصل
خرید عینک آفتابی
خرید عینک آفتابی
خرید عینک آفتابی پلیس
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تبلیغات ارزان ... و آدرس empror.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی


Copyright by © www.LoxBlog.Com & Sharghi.net & NazTarin.Com